CTDI Polska

Osoba zatrudniona na podanym stanowisku będzie odpowiedzialna za analizę wskaźników jakościowych w obszarze UBEZPIECZENIA oraz bezpośredni kontakt z międzynarodowym klientem z branży telekomunikacyjnej w zakresie wyjaśniania problemów serwisowych.

 

Wymagania:

* Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne w dziedzinie elektroniki, telekomunikacji lub pokrewnej)

* Doświadczenie w naprawie telefonów komórkowych i tabletów.

* doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu mile widziane

* Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację w mowie i piśmie – warunek konieczny

* Bardzo dobra znajomość MS Excel

* Rozwinięte zdolności analityczne oraz umiejętność prezentacji danych

* Zdolności interpersonalne

* Samodzielność, dobra organizacja pracy i odporność na stres

 

Oferujemy:

* Ciekawą pracę i możliwości podnoszenia kwalifikacji

* Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagradzania w tym pakiet socjalny.

 

Informacje dodatkowe:

Proponujemy umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.

Aby aplikować na tą ofertę wyślij dokumenty aplikacyjne na adres: adriana.orlowska@ctdi.com

Aplikuj przy wykorzystaniu swojej poczty: Gmail / AOL / Yahoo / Outlook