• Kreator Kariery
  • Dowolna lokalizacja
  • Dodana 1 miesiąc temu

Monster Polska

Dla naszego Klienta – dystrybutora wysokiej klasy sprzętu audio/video, urządzeń i akcesoriów elektroniki użytkowej, będącym wyłącznym przedstawicielem wielu światowych marek w Polsce, Szwajcarii, na Węgrzech, Litwie oraz w Czechach, w związku z kontynuacją rozwoju dystrybucji oferowanych produktów, poszukujemy osoby na stanowisko: E-commerce Customer&Content Specialist.

Osoba na tym stanowisku będzie współtworzyła prężnie rozwijający się dział e-commerce.

Zadania na stanowisku:
• obsługa klientów sklepu internetowego (mailowa, telefoniczna) w języku niemieckim
• zarządzanie procesem zamówień – obsługa dokumentów i listów przewozowych
• aktualizacja informacji oraz dodawanie treści oferowanego asortymentu
• kontrola stanów magazynowych
• dbanie o pozytywny wizerunek firmy, monitorowanie konkurencji
• udział w bieżących projektach działu

Oczekiwania wobec Kandydata:
• zainteresowanie obszarem e-commerce będzie atutem
• znajomość bądź zainteresowanie rynkiem audio
• znajomość MS Excel oraz Amazon Marketplace
• zaangażowanie, samodzielność, dobra organizacja czasu pracy
• biegła znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny
• znajomość języka angielskiego oraz czeskiego będzie mile widziana

Firma Oferuje:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• możliwość rozwoju i szkoleń w obszarze marketingu internetowego i sprzedaży
• pracę w zespole profesjonalistów
• pakiet benefitów pozapłacowych (nauka języków, opieka medyczna, pakiet sportowy)
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres email: agata.bloch@monsterpolska.pl

Aby aplikować na tą ofertę wyślij dokumenty aplikacyjne na adres: agata.bloch@monsterpolska.pl

Aplikuj przy wykorzystaniu swojej poczty: Gmail / AOL / Yahoo / Outlook