• Umowa o pracę
  • "Łódź"
  • Dodana 4 miesiące temu

VF Polska Distribution Sp. z o. o.

POWERFUL BRANDS

VF Polska Distribution, Klienci kochają nasze marki – między innymi Eastpak, Timberland, The North Face, Kipling. Mogą więc oczekiwać wysokiej jakości usług podczas procesu obsługi reklamacji.

Specjalista d/s obsługi Klienta
(z językiem francuskim), (z językiem niemieckim)
Miejsca pracy: Łodź

Obowiązki:
• Osługa Klientów telefonicznie, elektronicznie lub listownie. Szybkie reagowanie na zapytania Klientów.
• Obsługa reklamacji od A do Z – obsługa administracyjna, zwroty gwarancyjne, wymiany, noty kredytowe, faktury, współpraca z partneram.
• Pozyskiwanie i umiejętna ocena wszystkich istotnych informacji potrzebnych do rozwiązania zapytań i skarg Klientów.
• Definiowanie wad i nieprawidłowości w procesach i procedurach w celu jak najefektywniejszego działania – polepszania i usprawniania procesów.

Oczekiwania:
• Komunikatywna znajomość języka francuskiego i/lub niemieckiego
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym jest koniczna.
• Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
• Proaktywność i zoriętowanie na realizację celów
• Zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole
• Znajomość obsługi komputera (MS Office)

Oferujemy:
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę
• Umowę o pracę na pełny etat
• Prywatną opiekę medyczną oraz ciekawy pakiet socjalny
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie w oparciu o wysokie standardy pracy, miłą atmosferę.

Aby aplikować na tą ofertę wyślij dokumenty aplikacyjne na adres: Jobs-pl@vfc.com

Aplikuj przy wykorzystaniu swojej poczty: Gmail / AOL / Yahoo / Outlook