Fujitsu w Łodzi rozpoczęło swoją działalność na początku 2009 roku. Obecnie w ramach naszej firmy funkcjonuje pięć linii biznesowych:

Service Desk, gdzie świadczymy usługi w zakresie pierwszego, drugiego i trzeciego poziomu wsparcia IT, stale rozwijając naszą działalność.

Remote Infrastructure Management odpowiada za administrowanie infrastrukturą klienta, w której skład wchodzą m.in. serwery, bazy danych, systemy

W ramach działu Badań i Rozwoju(ang. Research and Development) nasi programiści tworzą dedykowane rozwiązaniom sprzętowym i rozwiązaniom IT w chmurze (eng. cloud computing) oprogramowanie dla produktów firmy.

W Łodzi mieści się również EMEIA Finance Services, część Fujitsu świadcząca usługi z zakresu finansów i rachunkowości dla innych jednostek firmy. W chwili obecnej w naszym biurze w Łodzi pracuje ponad 1400 pracowników.

Service Management to nowo powstała linia biznesowa zajmująca się zarządzaniem procesami w branży IT i kontaktem z klientami biznesowymi.

Dane kontaktowe:
HR.Lodz@ts.fujitsu.com

 

Branża:  

IT, BPO 

Miejsce pracy, praktyk, staży:

Łódź

Poszukiwani pracownicy:

Junior Infrastructure Administrator
RIM Intern
Service Desk Agent (1st Line) with English/German/French/Spanish/Czech/Slovenian/Portuguese
Service Desk Expert (2ndLine) with English/German
AP Junior Intern
AR Junior Intern
R&D Intern

Wymagania wobec kandydatów:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • W zależności od stanowiska: innego języka obcego lub zagadnień z obszaru IT

 

Liczba miejsc pracy:

Obecnie w Fujitsu pracuje około 1400 osób; rekrutacja jest prowadzona na następne 120 stanowisk

Płatne staże:

TAK

Sprawdź aktualne oferty pracy: 

http://www.pracuj.pl/praca/Fujitsu%20Technology%20Solutions%20Sp.%20z%20o.o.;en

Udostępnij: