Komunikacja – kompetencja uniwersalna

Loading Map....

Data/Czas

8 maja 2017 (poniedziałek)

10:00 - 14:30

Lokalizacja

Biuro Karier UŁ

 

Nazwa firmy/ instytucji:

 

 

 

Opis warsztatu:

Niewiele istnieje zawodów, w których nie komunikujemy się z innymi ludźmi. Bez względu na to czy pełnimy rolę menedżera, programisty, przedsiębiorcy czy sprzedawcy – wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne będą nam pomocne. Niekiedy wręcz niezbędne w drodze do sukcesu zawodowego. Powszechną dziś praktyką jest sprawdzanie umiejętności komunikowania się potencjalnego pracownika już na etapie rekrutacji. Stąd możemy śmiało mówić o komunikacji jako kompetencji.
Szkolenie będzie miało formę warsztatu przeplatanego krótkimi teoretycznymi wypowiedziami popartymi przykładami z życia zawodowego prowadzącego. Pierwsza część dotyczyć będzie podstaw komunikacji. Uczestnicy wezmą udział w kilku ćwiczeniach rozwojowych z nastawieniem na autoanalizę sposobu komunikowania się. Druga część dotknie tematyki analizy transakcyjnej. W nawiązaniu do części pierwszej omówimy poziomy komunikowania się według powyższej teorii (rodzic, dziecko, dorosły). Uczestnicy, po teoretycznym wprowadzeniu, wezmą udział w trzech ćwiczeniach przybliżających zagadnienie i mających na celu utrwalenie informacji oraz zwrócenie uwagi na przejawiane przez siebie tendencje do komunikowania się na jednej z płaszczyzn.

 

Lokalizacja:

Sala konferencyjna Biura Karier UŁ, ul. Lumumby 14

 

Rejestracja:

Rejestracja odbywa się przy pomocy systemu USOS

Kategorie


Udostępnij: