Akademia Kompetencji to cykl bezpłatnych warsztatów prowadzony przez praktyków

biznesu, profesjonalistów oraz firmy szkoleniowe. Po raz kolejny wspieramy studentów

w zdobywaniu kompetencji poszukiwanych na rynku pracy, tym razem wirtualnie.

Szkolenia poprowadzą dla Was

Dla studentów

 

Akademia Kompetencji to cykl bezpłatnych warsztatów prowadzony przez praktyków biznesu, profesjonalistów oraz firmy szkoleniowe. Po raz kolejny wspieramy Was w zdobywaniu kompetencji poszukiwanych na rynku pracy, tym razem wirtualnie.

Szkolenia trwają od 22 kwietnia do 31 maja, wszystkie szkolenia odbywają się w godzinach 10.00 - 14.00

Masz pytania? Sprawdź najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi napisz na: szkolenia.bk@uni.lodz.pl

Lista i opisy szkoleń poniżej.

Szkolenia realizowane są w ramach projektu dofinansowanego ze środków UE: "STUDENTS' POWER - kompleksowy program rozwoju uczelni"

Zapisy na Akademię Kompetencji wystartowały 13 kwietnia o godzinie 8.00 nie zwlekaj, zazwyczaj szybko zapełniają się miejsca.

Zgłoszenia pod linkiem: https://forms.gle/WgfuDBDfkyyWYhMy9 

Zapraszamy studentki i studentów oraz absolwentki i absolwentów Uniwersytetu Łódzkiego do rejestracji na szkolenia!

Lista i opisy szkoleń poniżej.

  1. Szkolenia w ramach Akademii Kompetencji są dedykowane dla studentów i absolwentów UŁ. Udział
    jest bezpłatny.
  2. Szkolenia odbywają się online w aplikacji Teams.
  3. Szkolenia trwają 240 minut (4 godziny, w tym przerwy), rozpoczynają się o 10.00 i trwają maksymalnie do 14.00.
  4. Student może wziąć udział w 5 szkoleniach.
  5. Za udział w 4 szkoleniach student otrzyma certyfikat uczestnictwa. 
  6. Szkolenia realizowane są w ramach projektu dofinansowanego ze środków UE: "STUDENTS' POWER kompleksowy program rozwoju uczelni".  W związku z tym jesteśmy zobowiązani do rejestrowania wszystkich spotkań. Nagrania nie będą udostępniane na zewnątrz z wyjątkiem instytucji kontrolującej projekt. W celach promocyjnych wykorzystamy zrzuty ekranu lub GIFy wykonane w trakcie zajęć. Uczestnicząc w szkoleniu wyrażasz na to zgodę.

Masz pytania? Sprawdź najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi napisz na: szkolenia.bk@uni.lodz.pl

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób biorących udział w rekrutacji do projektu „STUDENTS’ POWER – kompleksowy program rozwoju uczelni” do Zadania 10 - Warsztaty podnoszące kompetencje studentów UŁ - moduł podnoszenia kompetencji będącym elementem Akademii Kompetencji:

 
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Łódzki, z siedzibą przy ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź.
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Uniwersytetu Łódzkiego: na wyżej wskazany adres korespondencyjny z dopiskiem: Inspektor Ochrony Danych UŁ; e-mail: iod@uni.lodz.pl
  3. Podane przez Panią/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji do projektu „STUDENTS’ POWER – kompleksowy program rozwoju uczelni”. Podstawę prawną przetwarzania stanowi wyrażona przez Panią/Pana zgoda.
  4. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w jakim zostały zebrane tj. organizacji i przeprowadzenia rekrutacji do projektu „STUDENTS’ POWER – kompleksowy program rozwoju uczelni”, po zakończeniu rekrutacji dane osobowe osób które:
    1. nie zakwalifikowały się na warsztaty są usuwane w terminie 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji;
    2. zostały zakwalifikowane na warsztaty są przenoszone do systemu SL.
  6. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom uprawnionym na podstawie właściwych przepisów prawa oraz stosownych umów zawartych z Uniwersytetem.
  7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    3. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – jeżeli dotyczy,
    4. przenoszenia danych osobowych na warunkach określonych w przepisach prawa,
    5. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2.
  8. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji do Programu, a następnie uczestnictwa w Programie.
Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz. U. UE. L. 2016.119.1) – „RODO”.

Lista szkoleń

Szkolenia odbywają się w godzinach 10.00 - 14.00

22.04 - Wypłyń na szerokie wody - jak przygotować się do wejścia na rynek pracy

Wypłyń na szerokie wody - jak przygotować się do wejścia na rynek pracy

Polska Grupa Farmaceutyczna

 

Zakres szkolenia będzie obejmował zagadnienia:

  • • Jak napisać CV
  • • Co zrobić, aby wyróżnić się w tłumie -  graficzna strona CV
  • • Jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej
  • • Jak odpowiadać na pytania bazujące na metodyce STAR
  • • Jak odpowiadać na „trudne” pytania rekrutera
  • • Mowa ciała – jeszcze bardziej skuteczna komunikacja
  • • Radzenie sobie ze stresem - jak nie dać się ponieść emocjom

 

Szkolenie będzie bazowało na eksperckiej wiedzy pracowników działu HR, ciekawych przykładach z życia rekrutera oraz ćwiczeniach i warsztacie dedykowanym uczestnikom.

 

 

 

 

 

Polska Grupa Farmaceutyczna - Jesteśmy jedną z największych i najbardziej nowoczesnych firm zajmujących się dystrybucją leków. Wspieramy farmaceutów w codziennej pracy zapewniając im szybkie dostawy leków. Współpracujemy z ponad 600 producentami farmaceutycznymi, dzięki czemu zapewniamy dostęp do bardzo szerokiej oferty produktów.

Współpracujemy z ponad 600 producentami farmaceutycznymi, dzięki czemu zapewniamy dostęp do bardzo szerokiej oferty produktów.

23.04 - Wprowadzenie do Scrum i Agile

Wprowadzenie do Scrum i Agile

Accenture Advanced Technology Center Poland

 

Współczesny rynek wymusza na firmach potrzebę szybkiego działania i reagowania na zmiany, dlatego kolejne firmy wdrażają zwinne struktury organizacji pracy, między innymi Scrum. Ale co to znaczy pracować zwinnie? Dlaczego praca w Scrum jest lepsza niż inne?

Szkolenie poprowadzi: Krzysztof Duda

 

 

Accenture Advanced Technology Center Poland to centrum deweloperskie działające w obszarze nowoczesnych technologii. Zatrudniamy ponad 700 ekspertów w Łodzi i Katowicach, którzy codziennie odpowiadają na prawdziwe wyzwania stojące przed naszymi klientami dzięki innowacji, nowoczesnej technologii oraz znajomości rynku. W związku ze stałym rozwojem firmy oraz coraz liczniejszym zapotrzebowaniem na specjalistów branży IT, do swoich zespołów poszukujemy osób z praktyczną znajomością przynajmniej jednego języka programowania oraz dobrą znajomością języka angielskiego.

 

26.04 - Improvement projektu na maxa, przy zastosowaniu metodyki SCRUM

Improvement projektu na maxa, przy zastosowaniu metodyki SCRUM

Fujitsu

 

Wykład o praktycznym wykorzystaniu metodyki SCRUM w projekcie – czyli jak robić dwa razy więcej i dwa razy szybciej. Omówimy, jak popchnąć projekt zwinnie do przodu i kształtować efektywność zespołu developerskiego.

Szkolenie poprowadzi: Ola Symołon

 

 

 

 

Fujitsu jest głównym japońskim dostawcą najnowszych technologii i sprzętu w dziedzinie informatyki i komunikacji (ICT), oferującym pełen zakres produktów, rozwiązań i usług technologicznych. Korzystamy z naszego doświadczenia oraz siły technologii ICT, aby wraz z naszymi klientami kształtować przyszłość globalnej społeczności.

Fujitsu dostarcza najnowsze technologie, a także produkty informatyczne i komunikacyjne dla klientów w ponad 100 krajach. Wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie i możliwości w zakresie innowacji, swoją pracę poświęcamy cyfrowemu współtworzeniu wraz z naszymi klientami. Fujitsu dostarcza unikalne cyfrowe usługi, które zaprojektowano tak, żeby wspierać wymianę informacji popartą danymi. Dając klientom do ręki rozwiązania i wartości skoncentrowane na człowieku, wspieramy i wzmacniamy ludzi.

Fujitsu Polska zlokalizowane jest w Warszawie, Łodzi oraz Katowicach. W Warszawie zajmujemy się usługami wsparcia klientów i sprzedaży. Global Delivery Center Polska w Łodzi i Katowicach zatrudnia specjalistów z zakresów biznesowych: Service Desk, Service Management, DX Services, Application & Multi-Cloud Services, Workforce & Workplace Services, Enterprise Cyber Security Services, Business Process Services oraz Program & Project Services.

W Łodzi, Fujitsu zatrudnia również specjalistów do jednostki Fujitsu Business Services, w następujących obszarach: Finance (P2P, O2C, General Ledger, Project and Contract Accounting, Treasury, Master Data, Bid Finance Team and Product Pricing Office), Supply Chain (Order Management & Procurement), Internal Audit, Assurance, a także HR Service Delivery.

Do naszego zespołu zapraszamy programistów, inżynierów ds. zapewnienia jakości, specjalistów, administratorów i inżynierów IT, osoby zainteresowane karierą w branży IT, księgowości i finansach, specjalistów logistyki, a także osoby ze znajomością języków i obsługi klienta.

W Fujitsu wierzymy, że technologia może pomóc ludziom w osiągnięciu szczęścia i dobrego samopoczucia. Ponieważ technologia odgrywa obecnie ważniejszą niż kiedykolwiek rolę, w centrum naszych działań stawiamy ludzi. Uważamy, że podejście, według którego człowiek jest traktowany priorytetowo, jest jedynym sposobem na osiągnięcie cyfryzacji i sięgnięcie po pełnię możliwości, jakie niesie technologia.

Odkryj więcej:

www.fujitsu.com/global/about/

www.TheRealDeal.pl

www.facebook.com/FujitsuPoland/

https://www.linkedin.com/company/career-at-fujitsu-poland

27.04 - Policyjne "Archiwum X"

Policyjne "Archiwum X", Służba w policji - rekrutacja i co dalej?

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

 

Szkolenie polega na rozwiązaniu kazusu- zagadki kryminalistycznej. Dokonamy podziału ról - każdy wcieli się w konkretnego policjanta na miejscu zdarzenia. Wspólnie ustalimy, jacy policjanci są niezbędni do rozwiązania zagadki: policjant wydziału patrolowo-interwencyjnego, przewodnik psa tropiącego, technik kryminalistyki, policjant dochodzeniowo-śledczy, psycholog policyjny, czy może rzecznik prasowy? Spróbujemy określić zadania należące do każdego funkcjonariusza i czym powinien się zająć, żeby jak najskuteczniej dotrzeć do sprawcy przestępstwa.

Na koniec przedstawimy procedurę rekrutacji do służby w Policji i omówimy wszystkie etapy tego procesu.

Dla najlepszych przewidujemy nagrody 🙂

Szkolenie poprowadzi: mł.asp. Marta Mysur, Karolina Wojtczak - Wydział Doboru KWP w Łodzi, nadkom. Adam Kolasa- rzecznik prasowy KWP w Łodzi

 

 

 

 

Policja jest umundurowaną i uzbrojoną formacją służącą społeczeństwu i przeznaczoną do ochrony bezpieczeństwa ludzi oraz do utrzymywania bezpieczeństwa i porządku publicznego. W Policji służy ponad 100 tys. policjantów wspieranych przez prawie 25 tys. pracowników cywilnych. Jeżeli jesteś młodym człowiekiem,
z pasjami, który chce pomagać ludziom i stać na straży ich bezpieczeństwa Policja jest idealnym wyborem zawodowym dla Ciebie. Każdy z nas jest inny, każdy jest niezbędnym ogniwem dbającym o bezpieczeństwo.
Możesz pracować w pionie prewencyjnym, kryminalnym czy też logistycznym. Służbę pełnić na lądzie, na wodzie i w powietrzu. To jak się potoczy Twoja kariera zawodowa, zależy od Twoich predyspozycji, umiejętności, doświadczenia oraz od odrobiny szczęścia, jak w każdej dziedzinie życia.

Co daje Ci służba w Policji:
1. Stabilne zatrudnienie;
2. Możliwość uzyskania praw emerytalnych po przepracowaniu 25 lat;
3. Uzyskanie tytułu licencjata lub magistra podejmując studia w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie (tryb stacjonarny lub niestacjonarny) na jednym z oferowanych kierunków: bezpieczeństwo wewnętrzne, kryminologia, zarządzanie, informatyka;
4.Adekwatnie do zainteresowań i realizowanych zadań uczestnictwo w kursach specjalistycznych (oferta obejmuje ponad 100 różnego rodzaju kursów) np.: minersko-pirotechniczny, doskonalących technikę prowadzenia pojazdu, taktyki i techniki przesłuchania, analizy kryminalnej, cyberprzestępczości;
5.Uczestnictwo w kursach językowych np. z języka angielskiego, języka rosyjskiego;
6. Uzyskanie nowych uprawnień i kwalifikacji: tytuł ratownika, uprawnienia stermotorzysty, uprawnienia instruktora taktyki i techniki interwencji, prawo jazdy kat. D, uprawnienia SEP, uprawnienia obsługi „dronów” i wiele innych.

 

28.04 - Szybko, dobrze i tanio? Czyli o Klienckiej świętej Trójcy

Szybko, dobrze i tanio? Czyli o Klienckiej świętej Trójcy

BinarApps sp. z o. o.

 

Świat technologii nie lubi rozmawiać o pieniądzach, a pieniądze nie lubią technologii. Jak zatem sprawić, by te dwa światy się nie zagryzły, a wręcz przeciwnie, by Klientowi dały wartość, a Tobie pieniądze? Czy istnieje kompromis między światem biznesu i technologii? Czy to już utopia czy jeszcze coś osiągalnego?

Szkolenie poprowadzi: Dominik Kamocki

 

 

 

BinarApps to ponad 100-osobowy zespół złożony z developerów, UX/UI designerów, testerów oraz konsultantów technologicznych zajmujący się doradztwem z zakresu technologii, projektowaniem i tworzeniem produktów cyfrowych. Od przeszło 7 lat firma rozwijana jest przez founderów w oparciu o wspólne wartości, by budować partnerskie relacje z klientami i dostarczać im najwyższej jakości oprogramowanie. Doświadczony zespół wspiera zarówno startupy jak i rozwinięte firmy w realizacji projektów cyfrowych, wdrażając ponad 250 projektów dla Klientów z Polski, Europy Zachodniej czy Stanów Zjednoczonych i Kanady. Tworzenie produktów cyfrowych w BinarApps, to więcej niż ich programowanie. To kompleksowy, wieloetapowy proces przełożenia wizji klienta na realny produkt. Przez lata istnienia BinarApps stało się ekspertami w rozwijaniu oprogramowania w wielu dziedzinach, w szczególności w obszarze logistyki, FinTech, marketplace, open banking i retail.

29.04 - Analiza danych i ich prezentacja

Analiza danych i ich prezentacja

JTI Polska

 

Chcesz dowiedzieć się jak analizować dane? Interesuje Cię praca osadzonych w środowiskach Excel i Power BI. Znane Ci są wskaźniki produkcyjne i tworzenie dashbordów i chcesz poznać zagadnienia związane z analizą danych produkcyjnych i sposobu ich prezentacji w odpowiednich wizualizacjach? Jeśli tak, to dołącz na szkolenie Marcina i zobacz jak to wygląda w JTI Polska.

Szkolenie poprowadzi: Marcin Szywała

 

 

 

Jesteśmy wiodącą, międzynarodową firmą tytoniową, wywodzącą się z Grupy Japan Tobacco. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 44 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, LD, Winston oraz Logic dostępne na polskim rynku.

W Polsce zatrudniamy prawie 3 tys. pracowników. Wkraczając na polski rynek w 2007 roku, postanowiliśmy, że na pierwszym miejscu zawsze będziemy stawiać naszych pracowników. Tworzymy kulturę opartą na współpracy, dzięki czemu w naszych zespołach panuje wyjątkowa atmosfera. Szerokie zakresy odpowiedzialności dają możliwość zdobycia nowej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na świetną jakość działania oraz szybki rozwój naszej firmy. Stosujemy także najlepsze praktyki w zakresie rozwoju talentów, wdrażania nowo zatrudnionych osób czy możliwości szkoleniowych.

Nasze starania, by być najlepszym pracodawcą dla naszych pracowników, co roku zostają doceniane przez Top Employers Institute. Najlepszym dowodem na to jest przyznawany nam nieustannie od 2010 roku certyfikat Najlepszego Pracodawcy nie tylko w Polsce, a także w Europie (1. miejsce w rankingu w 2021 roku) oraz na świecie.

30.04 - Marketing i PR

Marketing i PR

SenioApp

 

Jak przygotować się do kampanii Omnichannel (Online&Offline). Planowanie kampanii, grupy docelowych, dobór narzędzi reklamowych, budżetowanie, planowanie efektów (KPI), współpraca kreatywna (grafika & copywriting) i komunikacja prasowa.

Szkolenie poprowadzi: Przemysław Mroczek

 

 

 

 

SeniorApp to aplikacja mobilna, stworzona dla osób potrzebujących, w podeszłym wieku, niepełnosprawnych, niedołężnych oraz ich rodzin poszukujących pomocy w opiece i sprawach życia codziennego.

4.05 - Jak budować skuteczne procesy generowania leadów B2B?

Jak budować skuteczne procesy generowania leadów B2B?

BinarApps sp. z o. o.

 

Poszukiwanie Klientów w obszarze B2B często uchodzi za trudniejsze niż klasyczny marketing B2C. Jakie są tego przyczyny? Jak odpowiednio przygotować proces pozyskiwania leadów z kanałów in-bound i out-bound oraz dlaczego kluczowym elementem w procesie jest współpraca między działami Sales i Marketing. Poznaj odpowiedzi na te i inne pytania oraz dowiedz się jakie są najskuteczniejsze strategie i narzędzia generowania leadów w B2B.

Szkolenie poprowadzi: Igor Dąbrowski

 

 

 

BinarApps to ponad 100-osobowy zespół złożony z developerów, UX/UI designerów, testerów oraz konsultantów technologicznych zajmujący się doradztwem z zakresu technologii, projektowaniem i tworzeniem produktów cyfrowych. Od przeszło 7 lat firma rozwijana jest przez founderów w oparciu o wspólne wartości, by budować partnerskie relacje z klientami i dostarczać im najwyższej jakości oprogramowanie. Doświadczony zespół wspiera zarówno startupy jak i rozwinięte firmy w realizacji projektów cyfrowych, wdrażając ponad 250 projektów dla Klientów z Polski, Europy Zachodniej czy Stanów Zjednoczonych i Kanady. Tworzenie produktów cyfrowych w BinarApps, to więcej niż ich programowanie. To kompleksowy, wieloetapowy proces przełożenia wizji klienta na realny produkt. Przez lata istnienia BinarApps stało się ekspertami w rozwijaniu oprogramowania w wielu dziedzinach, w szczególności w obszarze logistyki, FinTech, marketplace, open banking i retail.

5.05 - Ryzyko kredytowe: wstęp do modelowania

Ryzyko kredytowe: wstęp do modelowania

Management Solutions

 
Podczas szkolenia uczestnicy poznają podstawowe zagadnienia związane z ryzykiem kredytowym, wyzwaniami jakie stoją za modelowaniem ryzyka ze szczególnym uwzględnieniem aspektów regulacyjnych oraz analitycznych.

Szkolenie poprowadzi:

 

 

 

 

 

Management Solutions jest międzynarodową firmą konsultingową, której podstawową misją jest dostarczanie usług doradczych z zakresu doradztwa biznesowego, ryzyka, finansowego, organizacyjnego i procesowego, ukierunkowanych zarówno na aspekty funkcjonalne, jak i wdrażanie związanych z nimi technologii.

6.05 - Działalność e-commerce od strony konsumenta i właściciela e-sklepu

Działalność e-commerce od strony konsumenta i właściciela e-sklepu

Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp. k.

 

Podczas szkolenia uczestnicy poznają podstawowe wyzwania związane z prowadzeniem sklepu internetowego ze szczególnym uwzględnieniem aspektów prawnych, takich jak regulaminy sklepów internetowych, umowy z dostawcami/magazynami oraz tematyką RODO w e-handlu.

Szkolenie poprowadzi: aplikant radcowski Maciej Jakubowski

 

 

 

 

 

Lubasz i Wspólnicy to wywodząca się z Łodzi kancelaria prawna o szerokim zasięgu działania, kierująca się zasadą "Nowocześnie dla biznesu". Dzięki zagranicznym partnerom działa również międzynarodowo. Specjalizuje się w ochronie danych osobowych, prawie e-commerce, prawie IT, a także prawie gospodarczym, prawie nieruchomości i compliance. Zaufali jej polscy przedsiębiorcy i międzynarodowe korporacje. 

7.05 - Prowadzisz e-sklep? Korzystaj z Google Analytics!

 

Prowadzisz e-sklep? Korzystaj z Google Analytics! - kluczowe raporty do codziennej analizy danych

Bluerank 

 

 

Szkolenie poprowadzi: 

 

 

 

 

 

Bluerank – agencja marketingu internetowego, której serce bije w Łodzi. Powstała w 2005 w jako kilkuosobowy start-up. Dziś jest jedną z najbardziej znanych agencji digital  w Polsce i na świecie. Dołącz do nas i rozwijaj z nami swoją pasję do marketingu.

W Bluarank stawiamy na jakość, innowacyjność i ciągły rozwój.U nas będziesz mógł pracować dla największych marek w Polsce i na świecie. Podczas realizacji projektów szukamy innowacyjnych i nieszablonowych rozwiązań. Tworzymy własne narzędzia, wychodzimy poza schematy.

Stawiamy na szkolenia i ciągły rozwój. Nasz Onboarding pozwoli Ci dokładnie poznać  firmę i obszary marketingu, którymi się zajmujemy. Będziesz korzystać ze szkoleń, dzięki którym podniesiesz swoje kwalifikacje i poszerzysz specjalistyczną wiedzę związaną z e-marketingiem, analityką marketingową oraz e-commerce.

Lubimy pomagać i chętnie angażujemy się w akcje społeczne. Bluerank co roku, wraz z innymi agencjami, w grudniu udowadnia, że „Internety mają serce”.  Pomagamy także łódzkim firmom. W zeszłym roku przekazaliśmy 100 000 PLN na zakup ich usług w ramach akcji „Ratujemy lokalne biznesy” wspierając ich w ten sposób w czasie pandemii.

Blueranki to też zapaleni sportowcy, którzy pokonują kilometry w biegach m.in. Łódź Business Run i spalają kalorie, przeliczane na dotacje dla Fundacji Gajusz. Razem sprzątają łódzkie skwery, a Szczepan, zatrudniony na zielonym etacie uczy dbać o środowisko.

Stale się też rozwijamy. Ponad rok temu Bluerank zainicjował powstanie partnerskiej agencji Full Stack Experts (FSE).  FSE odpowiada za sprzedaż licencji i obsługę wdrożeń, szkoleń oraz wsparcie w obszarze technologii marketingowych, głównie produktów Google Marketing Platform.

W Bluerank i Full Stack Experts (FSE) wspólnie pracujemy nad świadczeniem kompleksowej obsługi potrzeb naszych klientów.

Zapraszamy do odbycia 3 miesięcznych, płatnych staży wakacyjnych w obu firmach. Niech połączy nas digital!

 

10.05 - Analiza danych porównawczych - podatki a finanse przedsiębiorstw

Analiza danych porównawczych - podatki a finanse przedsiębiorstw

ALCS

 
Prezentacja technik przeprowadzania analizy danych porównawczych przedsiębiorstw wykorzystywanej jako element dokumentacji cen transferowych. Analiza porównawcza znajduje szerokie zastosowanie w doradztwie podatkowym na rzecz dużych przedsiębiorstw działających w grupach podmiotów powiązanych lub grupach kapitałowych.

Szkolenie poprowadzi: dor. pod. Łukasz Chmielecki

 

 

 

 

 

Firma konsultingowa specjalizująca się w doradztwie prawnym i podatkowym, szkoleniach oraz publikacjach z zakresu prawa i podatków.

11.05 - SIEMa Security!

SIEMa Security!

Fujitsu

 

W ostatnim czasie ze względu na wzmożoną ilość ataków hakerskich, większość firm, niezależnie od branży w jakiej działają, zainteresowało się tematem cyber security. Opowiemy Wam czym jest cyber security, jakiego typu rozwiązania są potrzebne, żeby dobrze zabezpieczyć swoją infrastrukturę i dlaczego to właśnie rozwiązania klasy SIEM (Security Information and Event Monitoring) są kluczem do sukcesu.  

Szkolenie poprowadzi: Ania Goławska - Technical Services Manager, Mateusz Śliwiński - Technical Services Engineer Practitioner, Bartomiej Garus

 

 

 

 

Fujitsu jest głównym japońskim dostawcą najnowszych technologii i sprzętu w dziedzinie informatyki i komunikacji (ICT), oferującym pełen zakres produktów, rozwiązań i usług technologicznych. Korzystamy z naszego doświadczenia oraz siły technologii ICT, aby wraz z naszymi klientami kształtować przyszłość globalnej społeczności.

Fujitsu dostarcza najnowsze technologie, a także produkty informatyczne i komunikacyjne dla klientów w ponad 100 krajach. Wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie i możliwości w zakresie innowacji, swoją pracę poświęcamy cyfrowemu współtworzeniu wraz z naszymi klientami. Fujitsu dostarcza unikalne cyfrowe usługi, które zaprojektowano tak, żeby wspierać wymianę informacji popartą danymi. Dając klientom do ręki rozwiązania i wartości skoncentrowane na człowieku, wspieramy i wzmacniamy ludzi.

Fujitsu Polska zlokalizowane jest w Warszawie, Łodzi oraz Katowicach. W Warszawie zajmujemy się usługami wsparcia klientów i sprzedaży. Global Delivery Center Polska w Łodzi i Katowicach zatrudnia specjalistów z zakresów biznesowych: Service Desk, Service Management, DX Services, Application & Multi-Cloud Services, Workforce & Workplace Services, Enterprise Cyber Security Services, Business Process Services oraz Program & Project Services.

W Łodzi, Fujitsu zatrudnia również specjalistów do jednostki Fujitsu Business Services, w następujących obszarach: Finance (P2P, O2C, General Ledger, Project and Contract Accounting, Treasury, Master Data, Bid Finance Team and Product Pricing Office), Supply Chain (Order Management & Procurement), Internal Audit, Assurance, a także HR Service Delivery.

Do naszego zespołu zapraszamy programistów, inżynierów ds. zapewnienia jakości, specjalistów, administratorów i inżynierów IT, osoby zainteresowane karierą w branży IT, księgowości i finansach, specjalistów logistyki, a także osoby ze znajomością języków i obsługi klienta.

W Fujitsu wierzymy, że technologia może pomóc ludziom w osiągnięciu szczęścia i dobrego samopoczucia. Ponieważ technologia odgrywa obecnie ważniejszą niż kiedykolwiek rolę, w centrum naszych działań stawiamy ludzi. Uważamy, że podejście, według którego człowiek jest traktowany priorytetowo, jest jedynym sposobem na osiągnięcie cyfryzacji i sięgnięcie po pełnię możliwości, jakie niesie technologia.

 

12.05 - Zarządzanie projektami/Project management (in English)

Zarządzanie projektami

Capita Polska Sp. z o.o.

 

Zarządzanie projektami – na naszym szkoleniu dowiesz się co to znaczy zarządząć i czym są projekty. Ponad to, nauczymy Cię jak łączyć te dwie kwestie ze sobą w sytuacji kiedy jest masa rzeczy do zrobienia, goni nas czas a my nie wiemy od czego zacząć. Pokażemy Ci podstawowe narzędzia projektowe w tym mapę myśli, wykresy Gantta czy tablice Kanbanowskie oraz nauczymy jak z nich korzystać zarówno w życiu codziennym, jak i zawodowym. Dołącz do naszej sesji – będzie się działo!

Project management - during our training, you will learn how to manage and what projects are. We will teach you how to combine these two issues when there is a lot to do and time is pressing for us. We will show you the essential design tools, including the map, Gantt charts or Kanban boards, and teach you how to use them in your private and professional life. Join our session - things will happen!

Szkolenie poprowadzi: Daria Lis-Latosiewicz

 

 

 

 

 

 

Capita Plc is the largest UK management, services, engineering and consultancy employing more than 63,000 staff aligned to providing services to the finance and critical infrastructure sectors and heavily aligned to all levels of government supporting key functions across the UK. Capita Poland supports clients across a range of sectors including local government, procurement, life and pensions, insurance and learning and development. We operate in two locations – Kraków and Łódź, and both are situated very close to vibrant city centres. On a daily basis we deal with simple processes like checking data correctness, contacting clients, training coordination, and much more complex processes like closing general ledgers, reporting, financial analysis, claims processing, systems implementation, technical customer support or fleet administration. We’re an equal opportunity employer, which means we’ll consider all suitably qualified applicants regardless of gender identity or expression, ethnic origin, nationality, religion or beliefs, age, sexual orientation, disability status or any other protected characteristic. We recruit and develop our people based on merit and their passion for creating better outcomes, and we’re committed to creating an inclusive environment for all employees.

13.05 - Excel - jedno z najbardziej przydatnych narzędzi biznesowych

Excel - jedno z najbardziej przydatnych narzędzi biznesowych

Whirlpool Company Polska Sp. Z o.o. EMEA Service Center Oddział w Łodzi

 

Warsztat: Budowanie podstaw i wyjaśnienie najważniejszych (podstawowych) funkcji na stanowiskach analitycznych w dowolnej firmie lub posadzie. Mając podstawy zdobyte na tym szkoleniu, uczestnicy mogą z łatwością poczynić kolejne kroki, aby poprawić swoje umiejętności i poszerzyć swoją wiedzę w zakresie Excel oraz myślenia analitycznego.

Szkolenie poprowadzi: Tomasz Macias

 

 

 

Whirlpool Corporation jest wiodącym producentem urządzeń na świecie, z roczną sprzedażą około 19 miliardów dolarów, 78 000 pracowników i 57 ośrodkami badawczymi w zakresie produkcji i technologii. W Whirlpool stajesz się częścią firmy, która od ponad 100 lat produkuje i sprzedaje urządzenia na całym świecie. Jako czołowy pracodawca zdajemy sobie sprawę, że to nasi pracownicy są motorem naszego sukcesu. Dlatego jesteśmy zaangażowani w tworzenie pozytywnego środowiska pracy, wdrażanie innowacyjnych praktyk kadrowych, projektowanie programów rozwojowych o wysokim standardzie i tworzenie angażującego miejsca pracy, które pozwala naszym przcownikom osiągać najlepsze wyniki i rozwijać się. Cenimy wszystkich naszych pracowników, niezależnie od ich widocznej lub niewidzialnej różnorodności. W rzeczywistości uważamy, że różnice są niezbędne dla rozwoju naszej firmy, szczególnie jeśli chodzi o nowe pomysły i innowacje. Dążymy do stworzenia integracyjnej kultury, która celebruje i ceni różnorodność oraz zmianę jaką może ona przynieść naszym pracownikom, naszym konsumentom i naszym społecznościom.

14.05 - ABC przedsiębiorcy, czyli prawa i obowiązki względem ZUS

ABC przedsiębiorcy, czyli prawa i obowiązki względem ZUS

Zakład Ubezpieczeń Społecznych

 

W trakcie szkolenia studenci poznają: swoje prawa i obowiązki jako przedsiębiorców względem ZUS, usługi dostępne dla płatników, w tym usługi zasady sporządzania i korygowania dokumentów,  ulgi dla przedsiębiorców,  sposoby rozwiązywania problemów finansowych płatników. Czas trwania: 2 godziny

Szkolenie poprowadzi: Sylwia Łuczak - Z-ca Naczelnika Wydziału Obsługi Klientów i Korespondencji

 

 

 

W Polsce żyje ok. 38 mln ludzi, z czego ok. 30 mln to klienci ZUS-u. Dlatego jesteśmy, jednym z najbardziej znaczących pracodawców na polskim rynku. W naszej instytucji pracują zarówno absolwenci prawa, administracji, czy zarządzania. Zatrudniamy także lekarzy, informatyków, inżynierów i ekonomistów. Oferujemy program praktyk i płatnych staży dopasowanych do potrzeb uczestników. A dzięki temu, że nasze placówki są terenie całej Polski, praca może podążać za Waszymi marzeniami.

17.05 - Research prawny jako skuteczne narzędzie analizy informacji

Research prawny jako skuteczne narzędzie analizy informacji

ALCS

 

Metody szybkiego pozyskiwania informacji oraz ich efektywnego przetwarzania i czytelnej prezentacji w praktyce pracy prawnika.

Szkolenie poprowadzi: dor. pod. Łukasz Chmielecki / r. pr. Adam Żądło

 

 

 

 

 

Firma konsultingowa specjalizująca się w doradztwie prawnym i podatkowym, szkoleniach oraz publikacjach z zakresu prawa i podatków.

18.05 - Giving & Receiving feedback (in English)

Giving & Receiving feedback (in English)

Fujitsu

 

Feedback is a very important part of learning process. Unfortunately feedback is constantly mixed up with criticism and those two things are not related to each other in any way. This training is going to give you a proper understanding of communication process and explain why what you hear may not be the same thing as what the other person meant. You will learn about feedback technics and how to pick from feedback pros and deltas as well as understand that proper feedback is a gift that can make you better. 

Szkolenie poprowadzi: Martek Karweta - Service Desk Team Manager

 

 

 

 

Fujitsu jest głównym japońskim dostawcą najnowszych technologii i sprzętu w dziedzinie informatyki i komunikacji (ICT), oferującym pełen zakres produktów, rozwiązań i usług technologicznych. Korzystamy z naszego doświadczenia oraz siły technologii ICT, aby wraz z naszymi klientami kształtować przyszłość globalnej społeczności.

Fujitsu dostarcza najnowsze technologie, a także produkty informatyczne i komunikacyjne dla klientów w ponad 100 krajach. Wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie i możliwości w zakresie innowacji, swoją pracę poświęcamy cyfrowemu współtworzeniu wraz z naszymi klientami. Fujitsu dostarcza unikalne cyfrowe usługi, które zaprojektowano tak, żeby wspierać wymianę informacji popartą danymi. Dając klientom do ręki rozwiązania i wartości skoncentrowane na człowieku, wspieramy i wzmacniamy ludzi.

Fujitsu Polska zlokalizowane jest w Warszawie, Łodzi oraz Katowicach. W Warszawie zajmujemy się usługami wsparcia klientów i sprzedaży. Global Delivery Center Polska w Łodzi i Katowicach zatrudnia specjalistów z zakresów biznesowych: Service Desk, Service Management, DX Services, Application & Multi-Cloud Services, Workforce & Workplace Services, Enterprise Cyber Security Services, Business Process Services oraz Program & Project Services.

W Łodzi, Fujitsu zatrudnia również specjalistów do jednostki Fujitsu Business Services, w następujących obszarach: Finance (P2P, O2C, General Ledger, Project and Contract Accounting, Treasury, Master Data, Bid Finance Team and Product Pricing Office), Supply Chain (Order Management & Procurement), Internal Audit, Assurance, a także HR Service Delivery.

Do naszego zespołu zapraszamy programistów, inżynierów ds. zapewnienia jakości, specjalistów, administratorów i inżynierów IT, osoby zainteresowane karierą w branży IT, księgowości i finansach, specjalistów logistyki, a także osoby ze znajomością języków i obsługi klienta.

W Fujitsu wierzymy, że technologia może pomóc ludziom w osiągnięciu szczęścia i dobrego samopoczucia. Ponieważ technologia odgrywa obecnie ważniejszą niż kiedykolwiek rolę, w centrum naszych działań stawiamy ludzi. Uważamy, że podejście, według którego człowiek jest traktowany priorytetowo, jest jedynym sposobem na osiągnięcie cyfryzacji i sięgnięcie po pełnię możliwości, jakie niesie technologia.

19.05 - Excel średniozaawansowany

Excel średniozaawansowany

Rossmann

 

Excel poziom średniozaawansowany – przeznaczony dla osób znających się już Excela, chcący jednak usystematyzować swoją wiedzę, nabyć dobrych praktyk i umiejętności tworzenia i wykorzystywania arkuszy kalkulacyjnych. 

Uczestnicy szkolenia zapoznają się z rozbudowanymi narzędziami programu MS Excel, będą analizować dane, przedstawiać je w atrakcyjny sposób, tworzyć wykresy i podsumowania, przygotowywać dokumenty do wydruku oraz wykorzystywać do analizy możliwości tabeli przestawnej.

Zakres szkolenia:

  1. Operacje na pliku
  2. Formuły, funkcje,
  3. Praca z danymi, obliczenia
  4. Wyszukiwanie danych
  5. Wykresy
  6. Drukowanie
  7. Analizowanie danych za pomocą tabel przestawnych

Szkolenie poprowadzi: Rafał Frątczak

20.05 - Mistrz Google Ads vs Facebook Ads

Mistrz Google Ads vs Facebook Ads

SenioApp

 

Planowanie kampanii online, dobór narzędzi reklamy, formaty reklam, optymalizacja reklam i budżetów, dobór grupy docelowej.

Szkolenie poprowadzi: Przemysław Mroczek

 

 

 

 

SeniorApp to aplikacja mobilna, stworzona dla osób potrzebujących, w podeszłym wieku, niepełnosprawnych, niedołężnych oraz ich rodzin poszukujących pomocy w opiece i sprawach życia codziennego.

21.05 - EXCEL BASICS BOOTCAMP

EXCEL BASICS BOOTCAMP

CERI International Sp. z o.o.

 

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozpocząć przygodę z programem Excel albo odświeżyć swoją podstawową wiedzę. Wśród zagadnień poruszanych na szkoleniu znajdują się: tworzenie oraz zarządzanie plikami i arkuszami, zarządzanie komórkami, tworzenie i praca z tabelami oraz wykonywanie operacji na formułach I funkcjach.

Szkolenie poprowadzi: Kacper Konarczak

 

 

 

 

Jesteśmy częścią Commerzbanku, pracujemy dla banków i na bank stawiamy na ludzi. Specjalizujemy się w obsłudze procesów dla instytucji finansowych, testowaniu oprogramowania, automatyzacji procesów i weryfikacji danych klientów (KYC). W naszej pracy liczy się znajomość języka obcego, zaangażowanie i gotowość do podejmowania nowych wyzwań. 

25.05 - Lean Management (in English)

Lean Management

Phillips

 
Are you looking for the way to get things done and have more time to make more dreams come true? Do you know that being lazy can be considered as positive thing?

If your answer is “yes”, join our Lean training to learn how to identify and eliminate non value added activities and focus on those that delivers value to your customer( we all have many of them).  Together with my team colleagues, lean passionate and experienced in multiple business areas (manufacturing, shared service, banking) we would like give you more tips and tricks how to apply this methodology in your daily routine.

Lean thinking is simple and can be done every day, everywhere by everyone! And is valuable and wanted attribute by all most desired employer.

 

Szkolenie poprowadzi: Maja Zbrzeżna, Michał Kaźmierczak, Miłosz Kapcia, Marcin Durka 

 

 

 

 

 

 

As a leading health technology company, it is our purpose to improve people’s health and well-being through meaningful innovation. We aim to improve 2.5 billion lives per year by 2030. We will be the best place to work for people who share our passion, promoting personal development, inclusion and diversity. Together we will deliver superior, long-term value to our customers and shareholders, while acting responsibly towards our planet and society, in partnership with our stakeholders.

25.05 - Cybersecurity

Cybersecurity

Kamil Wojtyra

 
Niezależnie od tego czy jesteście przedsiębiorcami, pracownikami czy prywatnie korzystacie z zasobów zdalnych – codziennie przetwarzacie ogromne ilości danych cyfrowych. Warto wiedzieć, jak robić to w bezpieczny sposób. Zapraszamy na szkolenie, które pozwoli Wam zadbać o bezpieczeństwo (nie tylko) w dobie pandemii i pracy zdalnej. To maksimum wiedzy w przystępnej formie – w trakcie zajęć poruszymy 5. Modułów tematycznych:
  • • Czym jest cyber security?
  • • Czy moje dane są bezpieczne?
  • • Prywatność w Internecie
  • • Bezpieczne hasło - czyli jakie?
  • • Jak korzystać z e-usług?
KIEDY I GDZIE? Szkolenie odbędzie się 25 maja 2021 na platformie MS Teams. Startujemy o 12.00. DLA KOGO? Szkolenie jest elementem projektu #AbsolwentIT. Do udziału w zajęciach zapraszamy absolwentów i absolwentki Uniwersytet Łódzki - również osoby po licencjacie, które kontynuują naukę na studiach magisterskich. Szkolenie poprowadzi: Kamil Wojtyra - trener z zakresu bezpieczeństwa cyfrowego i administrator baz danych z ponad 10 letnim stażem
26.05 - Negotiations (in English)

Negotiations (in English)

Infosys Poland Sp. z o.o.

 

“Negotiations” training is dedicated for students, who would like  to build or improve their negotiations skills.  On this training session you will learn: -What are the  most crucial steps in negotiation’s process - How to build the successful negotiation’s strategy -What are the  most effective negotiation’s technics and how to use them in practice -How to manage different stakeholders within the negotiation’s process,  including different types of personalities and cultural aspects.

Szkolenie poprowadzi: Piotr Głowacki, Helder Lopez Ferreira

 

 

 

 

 

 

Infosys Poland jest wiodącym dostawcą usług outsourcingowych, IT, konsultingowych i technologicznych, oraz jednym z największych pracodawców sektora usług w Polsce. Firma posiada filie w Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu oraz Krakowie i jest częścią Infosys Limited – giganta na międzynarodowym rynku nowoczesnych usług biznesowych.

Obecnie Infosys Poland zatrudnia 2.300 wysoko wykwalifikowanych specjalistów z 64 krajów, by na co dzień świadczyć usługi dla ponad 29 klientów w 26 językach.

Do głównych obszarów specjalizacji firmy należą: obsługa podatkowa, zarządzanie danymi biznesowymi, usługi finansowo-księgowe i zakupowe, transformacje biznesowe, obsługa procesów logistycznych oraz zarządzanie ryzykiem.

Infosys Poland is a leading provider of outsourcing, IT, consulting and technology services, and one of the largest employers in the service sector in Poland. The company has branches in Łódź, Wrocław, Poznań and Kraków and is part of Infosys Limited - a giant on the international market of modern business services.

Currently, Infosys Poland employs 2,300 highly qualified specialists from 64 countries to provide daily services to over 29 clients in 26 languages.

The main areas of the company's specialization include: tax services, business data management, financial, accounting and purchasing services, business transformations, source & procurement processes and risk management.

27.05 - Quo Vadis - planowanie kariery i rozwój zawodowy

Quo Vadis -planowanie kariery i rozwój zawodowy

UPS Global Business Services

 

Większość z nas usłyszała już podobne pytania. Zastanawialiśmy się, jak na nie najlepiej odpowiedzieć a po rozmowie rekrutacyjnej często dochodziliśmy do wniosku, że odpowiedzieć można było lepiej. Planowanie naszej zawodowej przyszłości ma ogromne znaczenie jeszcze zanim rozpoczniemy poszukiwania wymarzonej pracy. \

Uczestnicy spotkania dowiedzą się : 

  • • Co to oznacza ”zaplanować swoją karierę”
  • • Kto jest odpowiedzialny za nasz rozwój zawodowy
  • • Jak wyznaczać cele zawodowe
  • • Czy każdy musi zaplanować swoją karierę
  • • Nad czym warto się zastanowić planując ścieżkę kariery.

 

Szkolenie poprowadzi: Marta Zabierowska

 

 

 

 

 

 

 

Od naszych początków w Seattle w stanie Waszyngton, kiedy oferowaliśmy usługi kurierów rowerowych, aż po dzień dzisiejszy, gdy osiągnęliśmy pozycję wartej miliardy dolarów globalnej korporacji, nasz zespół stawia sobie niezmiennie jeden cel – wspieranie rozwoju handlu na całym świecie. Staliśmy się największą na świecie firmą kurierską i globalnym liderem w dziedzinie wyspecjalizowanych usług transportowych i logistycznych. Od globalnych gigantów po lokalne firmy rodzinne, udoskonalamy sieci dystrybucyjne i zarządzamy łańcuchami dostaw, aby pomagać naszym klientom robić to, w czym są najlepsi. Właśnie w ten sposób sprawiamy, że świat lepiej funkcjonuje. I właśnie w ten sposób pomagamy rozwijać kariery i nagradzać ludzi, takich jak Ty, za robienie tego, co najbardziej lubią.

28.05 - Sourcing Projects Management (in English)

Sourcing Projects Management (in English)

Infosys Poland Sp. z o.o.

 

This training is dedicated for students, who want to learn how to identify new sourcing opportunities within the procurement process and how to manage the Sourcing Project effectively.

Szkolenie poprowadzi: Małgorzata Życińska

 

 

 

 

 

 

Infosys Poland jest wiodącym dostawcą usług outsourcingowych, IT, konsultingowych i technologicznych, oraz jednym z największych pracodawców sektora usług w Polsce. Firma posiada filie w Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu oraz Krakowie i jest częścią Infosys Limited – giganta na międzynarodowym rynku nowoczesnych usług biznesowych.

Obecnie Infosys Poland zatrudnia 2.300 wysoko wykwalifikowanych specjalistów z 64 krajów, by na co dzień świadczyć usługi dla ponad 29 klientów w 26 językach.

Do głównych obszarów specjalizacji firmy należą: obsługa podatkowa, zarządzanie danymi biznesowymi, usługi finansowo-księgowe i zakupowe, transformacje biznesowe, obsługa procesów logistycznych oraz zarządzanie ryzykiem.

Infosys Poland is a leading provider of outsourcing, IT, consulting and technology services, and one of the largest employers in the service sector in Poland. The company has branches in Łódź, Wrocław, Poznań and Kraków and is part of Infosys Limited - a giant on the international market of modern business services.

Currently, Infosys Poland employs 2,300 highly qualified specialists from 64 countries to provide daily services to over 29 clients in 26 languages.

The main areas of the company's specialization include: tax services, business data management, financial, accounting and purchasing services, business transformations, source & procurement processes and risk management.

31.05 - Logistyka e-commerce w Decathlon - charakterystyka i wyzwania związane z jej zarządzaniem

Logistyka e-commerce w Decathlon - charakterystyka i wyzwania związane z jej zarządzaniem

Decathlon

 

W czasie kiedy tradycyjny handel przeżywa ogólnoświatowy kryzys, sprzedaż internetowa rośnie w siłę i radzi sobie doskonale. Całe społeczeństwo zostało poddane przyspieszonej transformacji cyfrowej, w efekcie czego wiele sfer naszego życia przeniosło się do poziomu online- również handel. Jak wygląda logistyka e-commerce w Decathlon, jakie rozwiązania wprowadzamy, by sprostać współczesnym wyzwaniom oraz oczekiwaniom klienta - opowiemy podczas Akademii Kompetencji 2021.

Szkolenie poprowadzi: Natalia Podpora

 

 

Decathlon to międzynarodowa sieć sklepów, pełna pasjonatów i innowacyjnych produktów. Jesteśmy liderem na rynku sportowym w Polsce, a naszym celem jest „umożliwienie jak największej liczbie osób czerpania radości i korzyści wynikających z uprawiania sportu”.

Do wyboru jest maks. 5 szkoleń

PAMIĘTAJ!

Akademia Kompetencji działa od 15 lat

400
Zrealizowanych szkoleń
654
studentów i absolwentów UŁ
48
firm prowadzących szkolenia

W poprzednich latach

Dla pracodawców

 

Jak wygląda proces? Krok po kroku
 

  1. Zaproponuj szkolenie w ramach obszaru tematycznego. Zgłoszenia przyjmujemy do 31 marca
  2. Ustalmy szczegóły: tematy, datę
  3. My zajmiemy się: rekrutacją studentów, odpisywaniem na maile, certyfikatami
  4. W trakcie szkolenia krótko zaprezentuj firmę, najlepsze wrażenie niech zrobi warsztat. Realizacja szkoleń: 22 kwietnia - 31 maja

 
Oferta współpracy do pobrania: tutaj

Korzyści płynące z udziału w wydarzeniu:

  • Dotarcie do studentów i absolwentów Uniwersytetu Łódzkiego
  • Prezentacja firmy w środowisku akademickim
  • Zainteresowanie marką przyszłych kandydatów do pracy poprzez prowadzenie profesjonalnych warsztatów
  • Wpływ na kształtowanie kompetencji młodych ludzi

Przedstawiamy obszary tematyczne szkoleń, które zostały wskazane przez studentów jako preferowane warsztaty:

  • Analiza danych i ich prezentacja
  • Excel Zarządzanie projektami
  • Marketing i PR
  • Obsługa programów finansowych
  • Nowoczesne metody zarządzania: Scrum, LEAN, Agile
  • Inteligencja emocjonalna
  • E-commerce

Firma może zaproponować trzy tematy szkoleń. Do 3 kwietnia prześlemy ostateczny harmonogram szkoleń. 

Zgłoszenia przyjmujemy do 31 marca za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego

Oferta współpracy do pobrania: tutaj

Szczegółowe warunki współpracy

  1. Szkolenia w ramach Akademii Kompetencji są dedykowane dla studentów i absolwentów UŁ. Udział jest bezpłatny.
  2. Szkolenia odbywają się online w aplikacji Teams.
  3. Szkolenia trwają 240 minut (4 godziny, w tym przerwy). Prowadzący szkolenie są dostępni online 10 minut wcześniej, niż godzina rozpoczęcia szkolenia.
  4. Tematy szkoleń proponowane przez Pracodawcę bazują na obszarach tematycznych zaproponowanych przez Biuro Karier (na podstawie ankiety potrzeb studentów).
  5. Ostatecznego wyboru tematów dokonuje Biuro Karier UŁ, również na podstawie dostępności terminów szkoleń.
  6. Firma zgadza się na przesłanie i wykorzystywanie logotypu firmy oraz opisu szkolenia w celach promocyjnych.
  7. Biuro Karier UŁ odpowiada za rekrutację i ewaluację uczestników oraz certyfikaty.
  8. Limit osób na każdym szkoleniu to 30. Minimalna liczba zapisanych uczestników, przy których odbywa się szkolenie to 10 osób.
  9. Szkolenia realizowane są w ramach projektu dofinansowanego ze środków UE: "STUDENTS' POWER - kompleksowy program rozwoju uczelni". W związku z powyższym szkolenia muszą być nagrywane (wyłącznie do celów audytu projektu) oraz w prezentacjach będzie znajdował się logotyp projektu.

Masz pytania? Chętnie pomogę

Maria Nyklewicz

Specjalistka ds. kontaktów z pracodawcami

Najczęstsze pytania

Jak mogę zgłosić się do Akademii Kompetencji?

Żeby wziąć udział w Akademii, wypełnij formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie. Ważne: zapisujesz się na 5 spośród proponowanych szkoleń.

 

Co jeśli wcześniej wysyłałam/wysyłałem już zgłoszenie na staż? Czy muszę wypełnić formularz zgłoszeniowy ponownie, żeby wziąć udział w szkoleniach?

19 kwietnia uruchomiliśmy II turę rekrutacji - udział w stażach i szkoleniach Students' POWER nie blokuje możliwości zapisania się na szkolenia w ramach Akademii Kompetencji 2021.

Co jeśli na liście nie ma mojego kierunku studiów?

Kierunki studiów dotyczą wyłącznie staży, realizowanych w ramach Students' POWER. Jeśli chcesz skorzystać ze szkoleń, Twój kierunek nie ma znaczenia. Wystarczy, że wypełnisz formularz zgłoszeniowy podczas drugiej tury rekrutacji, która wystartowałą 19 kwietnia.

Co decyduje o zakwalifikowaniu na szkolenia?

Bierzemy pod uwagę kolejność zgłoszeń.. Ponieważ każde ze szkoleń dysponuje określoną pulą miejsc, obowiązuje zasada "Kto pierwszy, ten lepszy".

Jestem absolwentką/absolwentem UŁ. Czy mogę wziąć udział w szkoleniach?

Tak - 19 kwietnia uruchomiliśmy II turę rekrutacji na szkolenia. Jest ona otwarta dla wszystkich chętnych - w tym absolwentek i absolwentów UŁ.

Co jeśli zgłosiłam/zgłosiłem się na szkolenie, ale nie mogę wziąć w nim udziału?

Mamy nadzieję, że nie dojdzie do takiej sytuacji. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie możesz pojawić się na szkoleniu, musisz przestrzegać limitu jednej nieobecności.

Prosimy o wcześniejsze informowanie o nieobecności na szkoleniu.

 

Godziny zajęć pokrywają się z moją pracą. Co mam zrobić?

Akademia Kompetencji jest dedykowana przede wszystkim studentom, którzy przygotowują się do wejścia na rynek pracy. Jeśli już pracujesz, nadal możesz się zgłosić. Pamiętaj jednak o tym, żeby dostosować swój grafik zajęć do harmonogramu projektu. Jeśli wiesz, że będzie to niemożliwe - zostaw miejsce dla kogoś, kto będzie mógł w pełni skorzystać z projektu.

W trakcie szkoleń mam zajęcia na uczelni. Czy otrzymam zaświadczenie dla prowadzącego?

Nie usprawiedliwiamy nieobecności na uczelnianych zajęciach. Zapisując się na szkolenia wybierz te, w których możesz wziąć udział. Pamiętaj o limicie nieobecności (możesz opuścić maksymalnie 1 szkolenie, żeby otrzymać zaświadczenie uczestnictwa w Akademii Kompetencji 2021).

Czy dostanę zaświadczenie, potwierdzające mój udział w szkoleniach?

Tak. Musisz jednak spełnić kryterium frekwencji - jedna nieobecność dozwolona.

Nie mogę wziąć udziału w szkoleniu. Czy otrzymam dostęp do nagrania z zajęć?

Nie przewidujemy takiej możliwości. Szkolenia są nagrywane wyłącznie w celu audytu na potrzeby instytucji kontrolującej projekt. Nie będą udostępniane innym osobom - w tym uczestnikom i uczestniczkom szkoleń. Zachęcamy do udziału w zajęciach.

Czy mogę zmienić wybrane szkolenia w trakcie Akademii?

Nie. Zachęcamy do przemyślanych decyzji.

Z kim się kontaktować, jeśli potrzebuję pomocy?

Aby sprawdzić, czy udało Ci się zapisać na wybrane szkolenie lub dopytać o rekrutację, skontaktuj się z nami mailowo (szkolenia.bk@uni.lodz.pl).

Czy korzystanie ze szkoleń w ramach projektu blokuje mój udział w innych inicjatywach Biura Karier UŁ?

Nie. Szkolenia realizowane w ramach projektu Akademii Kompetencji są niezależne od pozostałych działań, które prowadzimy. Zachęcamy do uczestnictwa również w innych programach szkoleniowych. Informacje na ich temat znajdziesz TUTAJ

Zapisałam/zapisałem się na szkolenia. Co dalej?

Jeśli Twoje zgłoszenie wpłynęło do Biura Karier UŁ, przed każdym szkoleniem otrzymasz od nas mail z linkiem do zespołu na MS Teams. W zespole znajdziesz informacje organizacyjne, dotyczące szkolenia oraz link do spotkania.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób biorących udział w rekrutacji do projektu „STUDENTS’ POWER – kompleksowy program rozwoju uczelni” do Zadania 10 - Warsztaty podnoszące kompetencje studentów UŁ - moduł podnoszenia kompetencji będącym elementem Akademii Kompetencji:

 
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Łódzki, z siedzibą przy ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź.
  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Uniwersytetu Łódzkiego: na wyżej wskazany adres korespondencyjny z dopiskiem: Inspektor Ochrony Danych UŁ; e-mail: iod@uni.lodz.pl
  3. Podane przez Panią/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji do projektu „STUDENTS’ POWER – kompleksowy program rozwoju uczelni”. Podstawę prawną przetwarzania stanowi wyrażona przez Panią/Pana zgoda.
  4. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej zgody, posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, w jakim zostały zebrane tj. organizacji i przeprowadzenia rekrutacji do projektu „STUDENTS’ POWER – kompleksowy program rozwoju uczelni”, po zakończeniu rekrutacji dane osobowe osób które:
    1. nie zakwalifikowały się na warsztaty są usuwane w terminie 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji;
    2. zostały zakwalifikowane na warsztaty są przenoszone do systemu SL.
  6. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom uprawnionym na podstawie właściwych przepisów prawa oraz stosownych umów zawartych z Uniwersytetem.
  7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    3. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – jeżeli dotyczy,
    4. przenoszenia danych osobowych na warunkach określonych w przepisach prawa,
    5. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2.
  8. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji do Programu, a następnie uczestnictwa w Programie.
Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz. U. UE. L. 2016.119.1) – „RODO”.