Już 15 czerwca kolejna odsłona projektu My Digital Life tworzonego przez Biuro Karier UŁ, Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego oraz Microsoft. Tym razem zajmiemy się tematem budowania marki osobistej w sieci.

Tak jak poprzednim razem zaproponujemy Wam zarówno webinar, jak i warsztaty pogłębiające temat marki osobistej w sieci.

 

Webinar „Ty online – marka osobista w pracy i biznesie”

15 czerwca 13.00 – 14.30

ZAPISZ SIĘ.

Jak zyskać rozpoznawalność niskim nakładem pracy? Jak pokierować swoim rozwojem osobistym i zawodowym, by nie martwić się o brak zatrudnienia lub klientów? Jak odnaleźć siebie w świecie online i z łatwością realizować wyznaczone sobie cele?

Mówią, że marka osobista jest tym, co ludzie o tobie mówią, kiedy wychodzisz z pokoju. Czy aby na pewno chodzi tu tylko o to, jak postrzegają cię inni? Na te i wiele innych pytań odpowiem podczas webinaru pt. „Ty online – marka osobista w pracy i biznesie”.

Podczas webinaru dowiesz się:

• czym jest marka osobista,

• jakie korzyści wiążą się z jej budowaniem,

• jak stworzyć strategię marki osobistej,

• z jakich narzędzi warto korzystać,

• jak umiejętnie wykorzystać media społecznościowe i internet do budowania wizerunku online.

 

Warsztaty „Skuteczne metody budowania marki osobistej online (i nie tylko)”

24 czerwca godz. 10-12

ZAPISZ SIĘ.

Tom Peters, prekursor pojęcia „personal branding”, powiedział, że „najważniejsze, by przetrwać w biznesie w dzisiejszych czasach, jest bycie dyrektorem ds. marketingu marki TY”. Jak zatem nim zostać? Co należy zrobić, by stać się osobą rozpoznawalną, wiarygodną i z łatwością rozwijać swoją karierę?

Podczas warsztatów:

• poznasz skuteczne i proste do wdrożenia metody budowania marki osobistej,

• nauczysz się tworzyć własną strategię działania,

• dowiesz się, jak mierzyć swoje rezultaty i jak optymalizować swój plan, by twoja marka stała się odporna na gwałtowne zmiany na rynku pracy i nie tylko.

 

Trenerka: Monika Gawanowska

 

Trener, strateg, coach, autorka książki „Marka osobista bez tajemnic”. Specjalizuje się w personal brandingu i LinkedIn. Od początku 2018 roku przeszkoliła ponad 3000 osób online i offline. Wystąpiła przed mniejszą lub większą publicznością kilkadziesiąt razy. Autorka wielu publikacji, m.in. w magazynie „Press”, „Marketing w Praktyce”, „Social media manager”, „Lider branży edukacyjnej” oraz w Dzienniku Gazecie Prawnej. Ekspert platformy Her Impact, na której dzieli się wiedzą o LinkedIn, wspierając kobiety w rozwijaniu ich kariery zawodowej.

Współpracuje z osobami indywidualnymi, przedsiębiorcami, prowadzącymi małe firmy, jak i z organizacjami zatrudniającymi po kilkaset osób w branżach: finansowej, ubezpieczeniowej, inwestycyjnej, PR, motoryzacyjnej, IT, budowlanej i FMCG.

Pozostaw odpowiedź