• Umowa o pracę
  • Łódź
  • Dodana 9 miesięcy temu

Biznes Butik Sp. z o. o. Sp. k.

Wspólnie więcej!

Biznes Butik sp. z o.o. sp.k. jest firmą zajmującą się doradztwem biznesowym. Bierzemy udział w realizacji projektów inwestycyjnych, restrukturyzacyjnych i rozwojowych dla sektora MŚP, dużych korporacji, JST oraz grup kapitałowych. W zakresie naszych usług jest wsparcie klientów w pozyskiwaniu finansowania zarówno zwrotnego jak i bezzwrotnego. Uczestniczymy w przygotowaniu kompletnej dokumentacji kredytowej, aplikacyjnej oraz pozostałych dokumentów wymaganych przez instytucje finansujące.

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Finansów

Opis stanowiska:
Udział w spotkaniach z klientem, pozyskiwanie informacji finansowych od klienta, współpraca z biurami rachunkowymi i działami księgowości
Analizy możliwości finansowania zewnętrznego dla projektów: inwestycyjnych, B+R, infrastrukturalnych, środowiskowych
W zakresie pozyskiwania finansowania zewnętrznego: przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej na potrzeby dofinansowania, pożyczek i kredytów
Wsparcie doradcze – merytoryczne dla klienta w zakresie rozwoju biznesu
Przygotowanie raportów finansowych, projekcji sprawozdań finansowych i biznesplanów
Przygotowanie analiz finansowych na potrzeby badania potencjału klienta,
Analiza rentowności m.in. inwestycji, produktu, regionu, kategorii itp.,
Udział w realizacji projektów w tym rozliczenie pozyskanego finansowania zewnętrznego.

Wymagania:
Biegła znajomość pakietu Office 365 w szczególności Excel, Word, Outlook. Pracujemy również na bardziej zaawansowanych aplikacjach takich jak Sharepoint, Teams, Forms, OneDrive.
Minimum trzyletnie doświadczenie w pracy w obszarze analiz finansowych
Doświadczenie w opracowywaniu raportów i analiz finansowych na potrzeby dokumentów strategicznych i operacyjnych adekwatnych do opisu stanowiska pracy
Umiejętności nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji zarówno z klientem jak i w zespole
Wysoka kultura osobista
Umiejętność organizacji czasu pracy
Samodzielność, odpowiedzialność i orientacja na cel.

Oferta:
Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę, umowa zlecenie, faktura
Praca w dynamicznym środowisku z twórczymi ludźmi
Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klientów z wielu branż
Możliwość realizowania własnych projektów
Rozwój swoich umiejętności oraz realną szansę awansu – nasze przedsiębiorstwo wciąż się rozwija i poszerza swoją działalność, dzięki czemu każdy ma szansę na rozwijanie swoich umiejętności oraz udział w ciekawych projektach
Imprezy integracyjne

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: praca@biznesbutik.pl do dnia 14.02.2020 r. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. 2018 poz. 1000”. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Aby aplikować na tą ofertę wyślij dokumenty aplikacyjne na adres: szymon@biznesbutik.pl